Nośnikiem treści reklamowych może być praktycznie wszystko. Udowadniają to zatrudnieni w agencjach interaktywnych pracownicy kreatywni, prześcigający się w coraz bardziej pomysłowych, innowacyjnych koncepcjach na promocję. Rozwój reklamy sprzyja takiej twórczości. Jednocześnie sprawia, że o oryginalny, wyróżniający się koncept coraz trudniej.
W tej koncepcji zwycięża prostota oraz pragmatyzm. Wręczając klientowi przedmiot codziennego użytku, podnosi się skuteczność reklamy. Miejsce powszechnie stosowanych gadżetów, takich jak kubki czy długopisy, zajmują jednak nowocześniejsze rozwiązania. Wśród nich znaleźć można budzik, stację pogodową opatrzoną logo firmy czy pendrive reklamowy z nadrukiem. Takie urządzenia są używane regularnie, rośnie zatem rozpoznawalność podmiotu, który reklamują. Wbrew pozorom elektroniczne gadżety z logo czy nazwą firmy nie kosztują dużo. Można je nabyć już za kilkanaście złotych.
Luksusowe gadżety reklamowe
Hurtownia z pendrive to nie jedyne miejsce, które warto odwiedzić w poszukiwaniu trafionych prezentów dla klientów. Tym najlepszym i najwierniejszym można wręczyć gadżety reklamowe z wyższej półki. W tej szerokiej kategorii wyrobów znajdują się między innymi luksusowe długopisy, trofea, ale także komplety walizek czy parasole. Wręczanie droższych upominków biznesowych to sposób na zrobienie wrażenia i pokazanie klientom, że są dla firmy ważni oraz doceniani przez jej kierownictwo. To jeden z ciekawszych patentów na wyróżnienie się wśród konkurencji.