W każdej branży raz na jakiś czas, odbywają się spotkania czy sympozja. Specjaliści dyskutują na nich o nowinkach i ciekawostkach ze świata firmowego. Targi natomiast są doskonałą okazją do rozreklamowania się i pokazania szerszej publiczności. Odwiedzają je bowiem również osoby zainteresowane kupnem specjalistycznych towarów czy usług.
Stanowisko na targach powinno być na tyle dobrze wyeksponowane, aby zachęcić przechodzących obok do zatrzymania. Oprócz miseczki z cukierkami warto wyłożyć małe gadżety reklamowe, takie jak: długopisy, karteczki samoprzylepne, czy notesiki. Oczywiście wszystko powinno mieć logo firmy. Stanowisko targowe jest wizytówką przedsiębiorstwa, należy je zatem tak zaopatrzyć, aby było ciekawe i świadczyło o jakości i profesjonalizmie.
Nie może na nim zabraknąć ulotek dotyczących świadczonych usług czy sprzedawanych towarów. Do tego firmowe koszulki noszone przez pracowników i uśmiech na ich twarzach, a stanowisko przyciągnie zainteresowanych. Każdy właściciel firmy wystawiający się na targach powinien przemyśleć, jak chciałby widzieć swoje punkt na targach. Jest to niepowtarzalna okazja na rozreklamowanie i dotarcie do osób, które być może nie mają pojęcia o istnieniu naszego przedsiębiorstwa.
Udział w branżowych targach czy imprezach powinien być na stałe wpisany do kalendarza firmowego. Pracownicy przechadzający się po hali z t-shirtem reklamowym są doskonałą wizytówką firmy. Inwestycja w odzież firmową i gadżety reklamowe to dobrze wydane pieniądze. Jest też bardzo prawdopodobne, iż szybko się one nam zwrócą.