Uniform pracowniczy jest koniecznością w wielu branżach. Jest to standard w gastronomii i w niemal każdym miejscu, w jakim funkcjonuje obsługa klienta. Pracownicy sklepów, siłowni, salonów sieci komórkowych czy punktów gastronomicznych są bardziej widoczni i rozpoznawalni, gdy posiadają koszulkę z logo firmy. Klient wie, do kogo się zwrócić i przez kogo może zostać obsłużony.
Jednocześnie uniform firmowy jest znakiem rozpoznawczym i swoistą reklamą. Logo, które zapadło w pamięci klienta, z większym prawdopodobieństwem przyciągnie go następnym razem. Świadomie lub podświadomie. Warto zadbać o to, by ubrania firmowe spełniały swoją podstawową funkcję, ale i dodatkowo – marketingową.
Nabycie uniformów dla pracowników nie jest trudne. W tym celu należy zainteresować się firmą, która wykonuje nadruki reklamowe Warszawa to miasto, w którym taką usługę można zamówić stacjonarnie, jednak wiele przedsiębiorców oferuje również dogodną opcję sklepu internetowego. Zamówienie składa się wówczas online, mając pod kontrolą dobór towaru i dysponowany budżet.
Aby wyposażyć swojego pracownika w strój firmowy, można zdecydować się na:
– koszulki z krótkim i długim rękawem,
– koszule,
– bluzy i polary,
– czapeczki,
– odzież odblaskową,
– kurtki softshell,
– fartuchy i kitle.
Dodatkowym wyposażeniem pracownika pracującego z klientem, zwłaszcza w terenie, może stać się zestaw gadżetów firmowych. Profesjonalny przedstawiciel firmy używa długopisu i teczki z logo. W niektórych, mniej oficjalnych branżach, przydadzą się też torby, plecaczki i worki z nadrukiem. Zazwyczaj zakłady zajmujące się nadrukami na odzieży wykonują również nadruki na takich przedmiotach.