Nowa firma wchodząca na rynek musi się na nim wyróżnić. Zwłaszcza jeśli w tej branży jest duża konkurencja, potrzebne będą zarówno standardowe jak i kreatywne metody promocji przedsiębiorstwa. Zawsze dobrze jest jednak przemyśleć efekt, na jakim nam zależy. Klienci zaczną się pojawiać, jeśli zobaczą nie tylko interesujący produkt lub usługę, ale i rzetelne działanie firmy czy zdobędą już do niej zaufanie. Jak to osiągnąć?
Prowadzenie firmy skupia się nie tylko na sprzedaży czy świadczeniu usług, ale też na zdobywaniu klientów. Warto umiejętnie się im przedstawić. Już od pierwszego dnia działania firmy trzeba mieć wizytówki. Przedstawiają one naszą działalność i poszczególne osoby pracujące w firmie. Warto zlecić projektowanie wizytówek innej firmie, która zajmie się tym w profesjonalny sposób. Sama wizytówka powinna pokazywać czym zajmuje się firma i przekazywać potrzebne informacje. Można ją wręczać klientom czy kontrahentom, aby mieli przydatne informacje zawsze pod ręką.
Firmy, które skupiają swoją działalność lokalnie, mogą też wybrać wydruk ulotek, które pokrótce przedstawią firmę oraz jej ofertę. Wręczane w pobliżu siedziby firmy lub w centrum miasta, będą sprowadzać zainteresowanych klientów. Oczywiście takie działanie offline nie wyklucza działania online. Tradycyjny marketing można połączyć z e-marketingiem. A zatem dodać firmę do map Google, założyć profile w social mediach, czy nawet stworzyć prostą stronę internetową. Takie działania przyniosą podwójne efekty.