Na czym można wyeksponować sklepowy towar?

Właściciel sklepów, czy to małych osiedlowych, czy dużych sieciówek, muszą w pewnym momencie zmierzyć się z tematem aranżacji przestrzeni. Bardzo ważnym jest, by była ona odpowiednio zadysponowana i aby klienci nie tylko czuli się w sklepie komfortowo, lecz również, aby sprzedawane produkty było odpowiednio wyeksponowane. Aby tego dokonać, można skorzystać z wielu sprawdzonych rozwiązań.

Atrakcyjna ekspozycja a wzrost zainteresowania klientów

Jednym z najczęściej spotykanych sposobów efektywnej ekspozycji towarów są panele sklepowe. Są to specjalnie zaprojektowane ścianki, które mocuje się do tradycyjnej ściany pomieszczenia. W zależności od zapotrzebowania właściciela sklepu i projektu takiego panelu, mogą znaleźć się na nim różnego rodzaju półki, najczęściej metalowe lub szklane, wieszaki na biżuterię, odzież, jak również wszystkie inne elementy, które umożliwiają wyeksponowanie oferowanych przedmiotów. Jest to element wyposażenia, na który warto zwrócić szczególną uwagę, gdyż jak wiadomo, klient jest czasem w stanie zrezygnować z zakupu tylko dlatego, że natrafia na problemy z jego pozyskaniem, np. zdjęciem z wieszaka.

Inną metodą efektywnej prezentacji są przeszklone gabloty. W zależności od wartości towaru, jaki się w nich znajduje, mogą być one również zamykane na zamek elektroniczny bądź za pomocą tradycyjnej kłódki. Gabloty najczęściej spotykane są w sklepach oferujących drogą biżuterię, aparaty fotograficzne, czy np. elementy dekoracyjne dedykowane dla mieszkania. Aby uzyskać jeszcze lepszy efekt, wiele z nich posiada wbudowane wewnętrzne oświetlenie. Duży wybór gablot oferuje m.in. sklep Vitrum Concept.

Zostaw Komentarz

2 × 3 =