Balon reklamowy nie jest wykorzystywany tak często jak powinien w działaniach marketingowych. Jest on bowiem wyjątkowo skutecznych źródłem reklamy, którą bardzo prosto rozprzestrzeniać, jeśli traktujemy tego typu balony jako upominki dla potencjalnych klientów. Jednak rodzajów balonów jest sporo, a każdy z nich może lepiej nadać się na jedną okazję, a nieco gorzej na inną. Dlatego warto wiedzieć, co mamy do wyboru w tej kwestii, zanim zdecydujemy się na kupno. Najbardziej tradycyjnym modelem balonu jest oczywiście ten wykonany z lateksu, czyli taki, jaki wszyscy kojarzymy. Drugim, nieco droższym rozwiązaniem są balony foliowe. Prezentują się one bardziej elegancko i są bardzo skuteczne w przypadku ozdoby eventów i poszerzania naszego zasięgu reklamowego. Finalnie możemy zdecydować się również na balon pneumatyczny.
Ostatni rodzaj balonu jest przeznaczony głównie do reklamy zewnętrznej, bowiem wykonuje się z niego stałe, dmuchane konstrukcje, takie jak kryte stoisko z logiem firmy lub dobrze wszystkim znany, tańczący ludzik. Ich największą zaletą jest moc przyciągania uwagi, dzięki czemu żadna osoba nie przejdzie obok naszej instalacji obojętnie. Warto również wspomnieć o tym, że balony są dostępne w bardzo wielu rozmiarach i opcjach kolorystycznych, a nawet w przynajmniej kilku kształtach. Pozwala to dopasować nasze zamówienie idealnie do potrzeb firmy. Jeśli chodzi o balony reklamowe w Warszawie, to bardzo szybko znajdziemy firmę zajmująca się tego typu usługami.