Coraz więcej polskich firm decyduje się na wynajęcie ekspresu do kawy na potrzeby swoich pracowników, zamiast na zakup nowego i posiadanie go na stanie majątkowym firmy. Dlaczego i jakie są korzyści takiej możliwości?
Jeszcze kilka lat temu większość dużych firm po prostu kupowała ekspres do kawy, dzięki któremu pracownicy zawsze mieli do niej dostęp. Co zmieniło się na przestrzeni tych kilku lat i dlaczego dzisiaj tak wielu przedsiębiorców stawia na wynajem, zamiast na prosty, jednorazowy zakup tego urządzenia?
Lata użytkowania ekspresów do kawy uświadomiły przedsiębiorcom, że nie są to urządzenia idealne i nawet wysokiej klasy ekspres może się zepsuć czy zapchać kawą, a wtedy niezbędne jest wezwanie specjalisty do jego naprawienia. Takie dodatkowe koszty nie zawsze podobały się właścicielom wielkich firm, w których ekspres używany był codziennie przez dziesiątki pracowników. Praktyczna dzierżawa ekspresów do kawy w Krakowie wyklucza obawy o uszkodzenie sprzętu i pozostawienie firmy bez szybkiej pomocy. Wynajmując ekspres pracodawca otrzymuje w pakiecie jego serwis i szybki przyjazd montera do każdej awarii.
Wynajęcie ekspresu np. w https://www.aqua-logic.pl/ jest też gwarancją regularnego wymieniania w nim filtrów przez obsługę serwisową. Nie trzeba do tego szukać osobnego fachowca, ani mu za to płacić. Miesięczne koszty wynajmu firma wlicza sobie w poczet prowadzenia działalności, więc pomniejsza płacony podatek, a obsługa serwisowa zawsze jest do jej dyspozycji.