Biznes i finanse

Zawieszki na butelki – jako efektywna metoda budowy wizerunku

Zawieszki na butelki – jako efektywna metoda budowy wizerunku
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Omawiane zawieszki na butelki to drukowane etykiety najczęściej tekturowe. Są cenne ponieważ informują potencjalnego klienta, w jaki sposób może zaangażować się w życie marki!

Widoczność tam, gdzie skuteczność promocji jest największa

Supermarkety, hipermarkety, mniejsze i większe sklepiki, czy całe galerie handlowe – zawieszki na butelki, wyróżniają produkt spośród tuzinów innych, umożliwiając odbiorcy dowiedzieć się „czegoś więcej” o Twojej marce.

Możesz wykorzystać zawieszki na butelki, aby stworzyć sieć komunikacyjną między Twoją marką a jej odbiorcami. Choć wydaje się to niemożliwe, to bardzo proste. Zainteresowanie – zaangażowanie – komunikat – połączenie. Zawieszki na butelki zawierają najczęściej kody QR, czy @nazwy kanałów społecznościowych marki. Dzięki temu odbiorca, może markę śledzić, uczestniczyć w dyskusjach na jej temat, czy dowiadywać się od ręki o nowych produktach – to naprawdę działa!

Zwrot z inwestycji

Po prostu bardzo szybki. Im większa widoczność, tym coraz większa ilość osób, które poznają markę. Im więcej osób ją pozna, tym więcej zdecyduje się spróbować Twoich produktów. Jeżeli cieszyć się będą one dobrą opinią, zwrot będzie sprawą drugorzędną, bowiem zysk będzie zaskakujący.

Czy one właściwe są?

To narzędzie kampanii marketingowej, które za pośrednictwem swojego wyglądu, ma za zadanie przyciągnąć uwagę. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, im lepsze, tym dłużej będzie się ono utrzymywać i szerzyć na większą skalę zgodnie z teorią kuli śnieżnej. Często o tym zapominamy, ale to, że konsumenci o nas mówią, to więcej niż połowa sukcesu kampanii!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*